Tony Dúbravec sa dostal k sociálnych sieťam v roku 2012 vďaka dobrovoľníckym aktivitám. Momentálne má na starosti online komunikáciu všetkých značiek z portfólia firiem St. Nicolas a Budiš. Slovenský #agencylife si zažil v agentúrach daren&curtis, Made by Vaculik a dotcom advertising, v ktorých pracoval na komunikácii firiem ako Tatra banka, Lišiak zo sadu, Terno, Dobrý anjel, Tesco, Slovnaft, Pierre Baguette alebo Víno Matyšák. Za posledné roky sa mu podarilo vyhrať kategóriu Design v súťaži mladých kreatívcov Young Lions 2017, dvakrát sa so svojim blogom umiestniť vo finále súťaže Bloger roka, nahrať desiatky epizód svojho podcastu a prednášať na rôznych marketingových eventoch.
Práve osobný kontakt s publikom ho na práci v marketingu baví najviac a preto sa teší na jeho predmety Social Media Stratégia a Budúcnosť sociálnych sietí.

Kurz Creative Academy 2020

Termín: od TOP 10 online prednášok

Cena: od 990 €

Prihlásiť sa

Made by

© 2019 creativeacademy.sk, All rights reserved.