Marketingové know-how od kapacít slovenskej a českej reklamy nikdy nebolo dostupnejšie
Creative Academy ponúka archív prednášok z jarného ročníka len za zlomok školného
Skvelé správy pre všetkých marketingových a reklamných nadšencov, ale aj malých podnikateľov, ktorí potrebujú nakopnúť svoj biznis! Najväčšia večerná škola marketingu a komunikácie Creative Academy sprístupní svoj online archív s viac ako 30 hodinami prednášok od špičových expertiek a expertov slovenskej a českej reklamy.
Marketingové know how ako dokonalý vianočný darček
Prístup k 16 aktuálnym prednáškam reklamných stratégov, kreatívcov či online marketérov, ktoré odprezentovali na jarnom ročníku Creative Academy 2021, stojí (z pôvodných 1.200,- €) teraz iba 200,- € na celé 3 mesiace.
„Po tom, ako sme kvôli pandémii prešli z prezenčného vyučovania do online priestoru, otvorili sa nám úplne nové možnosti. V jednom ročníku sme tak mohli mať kombináciu tých najlepších slovenských a českých lektoriek a lektorov," povedal zakladateľ Creative Academy Marek Gurega, ktorý ešte pred krízou otvoril pobočky obľúbenej školy reklamy v Bratislave, Košiciach, v Prahe aj v Brne.
Na jar 2021 si študenti a študentky vypočuli prednášky poprednej osobnosti slovenskej reklamy Michala Pastiera, šéfky marketingu O2 Slovensko Lucie Petrášovej, komunikačného stratéga Maroša Keményho, ale aj kreatívnej riaditeľky reklamnej agentúry Leo Burnett Praha Nikol Foktovej a strategického riaditeľa Isobar Praha Tomáša Preněka.
V partii skutočných kapacít československého sveta marketingu, ktorá prednášala na Creative Academy, nechýbal ani Martin Krajniak z medzinárodnej prieskumno-konzultačnej firmy Kantar, expert na content marketing Filip Kuna zo spoločnosti Strossle, odborník na digitálny marketing a sociálne siete Tony Dúbravec alebo kreatívny riaditeľ a spoluzakladateľ digitálnej agentúry Hype Marek Didák.
Ukážka z prednášky od Martina Krajniaka z agentúry Kantar