O SVOJE CENNÉ RADY A KNOW-HOW SA S VAMI PODELÍ AJ NÁŠ NOVÝ LEKTOR, KTORÝM JE IGOR TÓTH – MARKETINGOVÝ RIADITEĽ O2 SLOVAKIA A ZÁROVEŇ MARKETÉR ROKA 2017.


Slovenský projekt Creative Academy, ktorý úspešne expandoval aj za hranice do Českej republiky, bude v Bratislave otvárať už svoj 6. kurz od 30. septembra (koniec je naplánovaný na 18. december), kde budú špičky slovenského sveta marketingu, reklamy, biznisu a komunikácie odovzdávať všetkým novým učastníkom svoje cenné know-how. Nejde o zopár workshopov, ale o ucelené 3-mesačné štúdium, počas ktorého do kreatívnych lavíc zasadne okolo dvadsiatky študentov.


Čaká ich interaktívne a zážitkové vzdelávanie, ktoré im prináša možnosť načerpať unikátne a hlavne aktuálne poznatky priamo z praxe, a zároveň možnosť tieto cenné vedomosti aplikovať v práci alebo pre svoje biznisové potreby ako podnikateľ.


UČIŤ ŤA BUDE PARTA PROFÍKOV SLOVENSKEJ REKLAMY A MARKETINGU.


Dvakrát týždenne (PON. a STR.) od 19.00 – 21.00 h., budú študenti po večeroch navštevovať až 24 prednášok vrátane Kreativity, Digitálnych stratégií, Consumer Behavior, Personal Brandingu, Komunikačných stratégií, Digitálnych trendov, Komunikačných zručností, Public Relations, Content marketingu, Performance marketingu, Sociálnych sietí, Kreatívnych postupov, Eventov a mnoho ďalších. Škola teda ponúka ucelené a komplexné vzdelávanie v oblasti marketingu a komunikácie a učí ľudí hlavne kreatívne myslieť. „Máme šesť stálych lektorov a ďalších hosťujúcich expertov z rôznych oblastí,“ uviedol zakladateľ akadémie Marek Gurega. K našim stáliciam patria:

Novinka: IGOR TÓTH – marketingový riaditeľ v O2 SLOVAKIA a držiteľ ocenenia Marketér roka 2017.


MICHAL PASTIER – spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamných agentúr Zaraguza Bratislava, Zaraguza Praha (Zaraguzu zaradil Facebook medzi top 10 svetových reklamných agentúr na svete),


MAROŠ KEMÉNY – dlhoročný stratég a zakladateľ vlastnej agentúry ČOSI,


OLÍVIA HURBANOVÁ – lektorka roka 2018 zaoberajúca sa ľudským správaním a expertka na komunikáciu, pôsobiaca i v zahraničí,


RÓBERT SLOVÁK – pätnásť rokov so spoločníkmi zakladal a viedol reklamku Respect APP a momentálne rozbieha novú, vlastnú agentúru, ktorej prínosom je silný akcent na spoločensky zodpovedné témy,


JORD NIKOV - expert na digitálnu reklamu a marketing, spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ agentúry Work&Hugs.


ČO O NÁS HOVORIA NAŠI ABSOLVENTI SVOJIM BLÍZKYM?


"Creative Academy je unikátny projekt, ktorý každú otvorenú myseľ privedie na novú cestičku a pootvorí nejedny kreatívne dvere, o ktorých ste netušili, že ich vôbec máte. Stretnutie s TOP slovenskými odborníkmi stojacimi za mnohými kreatívnymi kampaňami, odbornosť lektorov, skúsenosti event manažérov či ľudí z neziskových organizácií, vám pomôžu pochopiť a nakuknúť do reálnej praxe, jej úskalí i overiť si, či to, čo robíte a domnievate sa, je dobré. Či už ste študent, radový pracovník, ktorý ešte plne nevyužil svoj potenciál alebo už zabehnutý expert, Creative Academy vám dáva príležitosť odpovedať si sám v sebe na mnohé otázky, nájsť inšpiráciu, zároveň vás správne „nakopne" ku kreatívnosti a poodhalí vám nové dimenzie uvažovania, ako aj obohatí o kontakty z radov skúsených marketérov a kreatívcov."


Zuzana Kaňuchová,
regionálna riaditeľka korporátnej komunikácie pre klaster strednej a východnej Európy pre Henkel Slovensko, Henkel Česká republika a Henkel Maďarsko.


“Creative Academy nie je „iba“ jedinečná vzdelávacia platforma, v rámci ktorej špičkoví odborníci z oblasti reklamy a marketingu zdieľajú svoje know how. Predovšetkým je to kreatívny priestor pre objavenie a rozvíkanie svojich vlastných zručností relevantných pre svet marketingu, komunikácie a reklamy. Štúdium som absolvovala v roku 2018, kedy som uvažovala o svojom ďalšom kariérnom smerovaní a dalo mi naozaj veľa ako po stránke vedomostí, tak aj po stránke osobnostnej: veľa som sa naučila a stretla partičku super ľudí. Čas v Creative Academy bol zmysluplný a štúdium rozhodne odporúčam.”


Martina Kasemová,
Managing Legal Counsel, Exponea Slovakia


PRE ZAMESTNANCOV (nielen v marketingu), MALÝCH AJ STREDNÝCH PODNIKATEĽOV A ĽUDÍ, KTORÍ HĽADAJÚ ZMENU


ZAMESTNANCI (NIELEN V MARKETINGU)


Podľa M. Guregu je večerná škola reklamy a marketingu určená trom cieľovým skupinám. „Prvou sú napríklad zamestnanci pracujúci na rôznych marketingových pozíciách, ktorým by sa štúdium a cenné rady od profíkov zišli v práci na to, aby sa profesne sami posunuli o kúsok vyššie a potom uplatnili svoje nadobudnuté vedomosti z akadémie aj do praxe pre svojho zamestnávateľa.”


MALÍ A STREDNÍ PODNIKATELIA


Druhou skupinou sú malí a strední podnikatelia, ktorí sa venujú marketingu vo vlastnej réžii. „Škola ich inšpiruje a prináša im nové poznatky, ktoré následne využívajú vo svojom biznise.“


ĽUDIA HĽADAJÚCI ZMENU


Do tretice cieli Creative Academy na ľudí, ktorí hľadajú zmenu na mieste, na ktorom aktuálne sú. „Sú to vnútorne nespokojní zamestnanci, ľudia, ktorí vykonávajú svoju prácu, ale cítia, že im v nej chýba rozmer kreativity.“ dodal Marek Gurega.


V Creative Academy už prijímame prihlášky. Nový kurz odštartujeme 30. septembra 2019. Ak rozmýšľaš, že by si sa rád zúčastnil/a štúdia v Creative Academy, tak neváhaj a prihlás sa ešte dnes na www.bratislava.creativeacademy.sk v časti “PRIHLÁŠKA” alebo sa registruj mailom na info@creative-academy.sk. Máme obmedzený počet len 20 študentov, tak si rezervuj svoje miesto, ideálne čím skôr. Radi Ťa uvidíme sedieť v našich kreatívnych laviciach. Vidíme sa 30. septembra.


Kurz Creative Academy 2019

Termín: od 30.9.2019

Cena: 999€

Prihlásiť sa

Made by

© 2019 creativeacademy.sk, All rights reserved.